Často kladené otázky FAQ

OBJEDNÁVKY:

Ako objednať:

Ak hľadáte konkrétny produkt, využite okienko na hľadanie. K zadanému heslu zobrazíme zodpovedajúce produkty.

Vyhľadávať je možné aj pomocou kategórií. Zvoľte pre aké zviera potrebujete vyhľadať produkty následne jednotlivé kategórie alebo upresnenie tovaru, až sa dostanete k cieľu.

Prvý krok nákupného košíka vám zobrazí zoznam vložených položiek, tu je možné vložiť aj prípadné zľavové kupóny, treba ich potvrdiť tlačidlom "Pridať".

V druhom kroku zvolíte spôsob dopravy a platby.

V poslednom kroku objednávky je potrebné zadať Vaše osobné a dodacie údaje, prípadne fakturačné údaje pokiaľ sú iné.

Pred odoslaním objednávky je potrebné potvrdiť súhlas s obchodnými podmienkami a podmienkami ochrany osobných údajov.

Stav objednávky: 

Objednávky prijaté vo všedné dni sú spracované počas 24 hodín. Objednávky prijaté počas víkendu alebo sviatkov sú spracované nasledujúci pracovný deň.

Pre presný stav objednávky je možné kontaktovať náš zákaznícky servis.

Kontakty nájdete tu

Zmena alebo zrušenie objednávky:

V prípade, že tovar práve nie je skladom alebo je vypredaný, bude objednávka odoslaná bez neho a zákaznícky servis Vás o tejto situácii bude informovať e-mailom. Nahradiť chýbajúci tovar iným produktom po telefonickom dohovore je možné.  Zmena alebo zrušenie objednávky je možné telefonicky alebo formulárom Formulár na odstúpenie od zmluvy Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa

V tejto žiadosti môžete konkaktovať aj náš zákaznícky servis, kontakty tu

Obchodné podmienky:

tu

PLATBA: 

Platobné metódy: 

Platba kartou online Platba prebehne ihneď presmerovaním na platobnú bránu
Platba dobierkou Platba prebehne pri odovzdaní tovaru kuriérovi zvoleného prepravcu, poplatok za dobierku je 0,90€.
Platba prevodom

Platba prebehne prevodom na účet

Platba v hotovosti pri prevzatí

Platba prebehne v hotovosti alebo platobnou kartou až pri odovzdaní tovaru na predajni

 

Stav platby: 

Online platba prevedie okamžite peniaze na objednávku z Vášho účtu k nám.

Pokiaľ ju však vo svojom bankovníctve neevidujete, kontaktujte náš zákaznícky servis ktorý Vám ponúkne riešenie.

Platba zlyhala:

Pokiaľ sa vám nepodarilo dokončiť online platbu, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

Objednávky ku ktorým neevidujeme platbu systém po dvoch dňoch automaticky stornuje.

Faktúry:

Faktúru vám systém odošle do e-mailu automaticky vo chvíli, keď je vaša objednávka spracovaná a pripravená na odovzdanie zvolenej prepravnej spoločnosti.

Faktúra nie je výzvou na platbu, jedná sa iba o zaslanie daňového dokladu k vašej objednávke.

DOPRAVA: 

Možnosti dopravy:

Slovak Parcel Service: do 5kg - 3,50eur, od 5-20kg - 4,50eur, od 20-30kg - 4,90eur, 30-150kg
- 6,90 - Doprava nad 70 eur zadarmo

Packeta: do 5kg - 3,50 eur, do 10kg - 3,90 eur - Doprava nad 70 eur
zadarmo - Packeta len do 10kg

Osobný odber: osbný odber v kamennej predajni: Yanashop - Chovateľksé potreby, Zborovská 6, 04001 Košice - zadarmo

Dodacia lehota:

Objednávky prijaté cez víkend a počas sviatkov sú spracované a odovzdané na prepravu nasledujúci pracovný deň.

Termín doručenia zásielok nie je voliteľný.

SPS kuriér
Štandardná dodacia lehota v SR sú dva pracovné dni (pre objednávky vytvorené do 12:00).
Packeta
Štandardná dodacia lehota v SR sú dva pracovné dni (pre objednávky vytvorené do 16:00).
Osobní odber na predajni Ihneď po potvrdení ,, Objednávka vybavená ,, na váš email
Objednávka bude na predajni na vyzdvihnutie po dobu 7 dní.

 

Sledovanie zásielky:

Vo chvíli, keď Vaša objednávka bude pripravená na expedíciu, odošleme vám e-mailom faktúru a následne sledovacie číslo zásielky.

Číslo zásielky nie je totožné s číslom objednávky.

Zásielku je možné sledovať podľa zvoleného prepravcu na týchto stránkach:

Packeta
Osobný odber Osobný odber Objednávky s osobným odberom na niektorej z predajní PetCenter nie je možné.
SPS

 

Poškodená zásielka:

Pri všetkých typoch prepráv odporúčame pred prevzatím zásielky skontrolovať neporušenosť prepravného obalu.

Na pohľad poškodenú zásielku odporúčame prevziať s výhradou alebo vôbec a následne kontaktovať náš zákaznícky servis

Zákaznícky servis bude na riešenie reklamácie potrebovať fotografiu poškodenia, číslo objednávky a uvedenie produktov, ktoré boli v zásielke poškodené.

REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU:

Ako reklamovať:

Pokiaľ ste obdržali nesprávny, poškodený alebo iným spôsobom nevyhovujúci produkt, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis na e-mail petshopzborovska@gmail.com

K riešeniu reklamácie bude potrebné uviesť:

  1. Číslo objednávky
  2. Počet reklamovaných produktov
  3. Fotografiu poškodeného alebo chybne dodaného tovaru

Na upresnenie reklamácie môžete využiť Reklamačný formulár ktorý nájdete vo svojej objednávke.

Zákaznícky servis reklamáciu odovzdá na reklamačné oddelenie ao spôsobe riešenia budete po ich vyjadrení informovaní.

Reklamovaný tovar si prosím ponechajte, je možné že na účely reklamácie zaistíme jeho odvoz.

Na spracovanie reklamácie máme lehotu 30 dní, aj napriek tomu sú reklamácie vybavené s predstihom.

Reklamačný poriadok: 

Nájdete tu:

Vrátenie tovaru do 14 dní:

Nepoškodený a neopotrebovaný tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia objednávky:

Zaslanie späť na centrálny sklad

  • Tovar je možné na naše náklady poslať späť .
  • Vopred prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na e-mail petshopzborovska@gmail.com ktorý Vám oznámi adresu skladu a ďalší postup.
  • Až sklad potvrdí príjem tovaru, zaistíme vrátenie peňazí.

Na upresnenie môžete využiť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy https://www.yanashop.sk/obchodne-podmienky/

Vrátenie peňazí:

Za uznané reklamácie a vrátený tovar platby odosielame vždy na koci týždňa.

Pokiaľ vrátenie platby trvá dlhšie ako týždeň, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis ktorý spracovanie platby preverí.

VÝHODY:

Eshop registrácia a odber reklamných oznámení - newslettera

Do nášho e-shopu je možné vytvoriť registráciu tu

V tejto registrácii sa tiež môžete prihlásiť na odber noviniek.

Ako registrovaný zákazník môžete mať uložených hneď niekoľko adries. Vytvorenie objednávky tak bude znateľne jednoduchšie.

Údaje v registrácii je možné kedykoľvek zmeniť v záložke "Moje osobné údaje"

Registrácia ďalej slúži na prehľad objednávok a prípadné rýchle opätovné objednanie.

Minulé objednávky nájdete v sekcii "Moje objednávky"

Vernostné programy:

Pripravujeme

Novinky a akcie:

Pripravujeme

O NÁS:

Naša firma bola založená v roku 2015.

Sme zameraní na predaj chovateľských potrieb pre vašich domácich maznáčikov, ako aj na pomoc zvieratkám v Košických útulkoch a občianskych združeniach, pre ktoré môžete u nás nakupovať.

Nakupovať pre útulky môžete na našej stránke www.yanashopzvieratkam.sk

 

V našej kamennej predajni sa nachádza zberné miesto pre útulky a občianske združenia. Vyberie si u nás každý - a hlavne za rozumné ceny. Už nemusíte nikam chodiť, nakupujte v kľude z pohodlia Vášho domova.

 

Nakupovať u nás je zábava!

Predajňa: 

Yanashop - Chovateľské potreby, Zborovská 6, Košice 04001

Kariéra: 

 Si nadšenec do zvierat? Pridaj sa k nám!

Momentálne nemáme voľné pracovné miesto.